Általános szerződési feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Kézművek Galéria Kft., (székhely:1192 Budapest, Kenyérmető utca 5. , adószám:23274545-2-43) , mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. A vásárló a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket megismerte, annak rendelkezéseit elfogadja és magára nézve kötelezőnek elismeri. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Kézművek Galéria Kft.

A szolgáltató székhelye: 1192 Budapest, Kenyérmező utca 5.

A szolgáltató Telephelye: 1051 Budapest, Arany János utca 18.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: originart@originart.hu

Adószáma: 23274545-2-43

 

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszámai: 0613022162

Nyilvántartási száma: 01-09-957889

A szerződés nyelve: magyar

 

A tárhely-szolgáltató adatai:

Adószám:

EU adószám:

Telefon:

E-mail:

 

    1. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

    1. Hatály, az ÁSZF módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók a www. originart.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

    1. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme

A weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Tilos a weboldalon található képi, grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Patai Katalin.

    1. Adatkezelési szabályok

Az adatvédelmi tájékoztató az originart.hu-n érhető el a módosítás dátumával ellátva.

 

    1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Weboldalon elérhető szolgáltatás tárgya, hogy a Vásárló részére a Szolgáltató ajánlatait bemutassa és a Vásárló számára lehetőséget biztosítson a kínálatából rendelés leadására, valamint a Vásárló döntése alapján a rendelés ellenértékének kiegyenlítésére.

A www.originart.hu internetes honlapon elérhető termékek vagy egyedi, kézzel készült termékek, vagy kizárólagos forgalmazója egy külföldi gyártónak. A termékeket csomagküldő rendszer segítségével (házhozszállítás, vagy személyes átvétel) útján történő megrendelését vállaljuk szolgáltatni belföldön.

    1. Vásárlási és átvételi információ

Árak

Az árak forintban értendők. A weboldalon minden rendelhető tétel mellett a vételárak feltüntetésre kerülnek, mely árak az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek árát terheli még a weboldalon feltüntetett kiszállítási díj.

Átvételi módok

A megjelenített termékek házhoz szállítással és személyes átvétellel rendelhetőek meg. Azon rendelések amelyeknél a vásárló személyes átvételt és fizetést jelölt meg a rendelést követő hét napig tartjuk fenn. A rendelést külön értesítés nélkül töröljük.

    1. Termékinformáció

Webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A megvásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a használatukra vonatkozó esetleges utasításokat az egyes konkrét árucikk információs oldalán tüntetjük fel, az egyes termékhez külön és részletes, papíralapú írásbeli használati utasítást nem mellékelünk. A termékek mellett látható fotó többnyire a tényleges terméket megközelítő, de nem a kiszállítandó árut jeleníti meg.

 

2.4. Termék árak módosítása

A jelen weboldalról megrendelhető termékek árai megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy bármely módosítás a weboldalon való megjelenés időpontjával egyidejűleg, azonnal lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy az eladó kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói áron szállítja ki a megrendelőnek.

 

 

3.1. A rendelés menetének részletes leírása

Regisztráció, Bejelentkezés

Ha már regisztrált Ügyfél, akkor vásárlás előtt, az oldal tetején található mezőkbe beírva felhasználónevét és jelszavát, majd a „Belépés” gombra kattintva is be tud jelentkezni. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az „Elfelejtettem a jelszavam” gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi a jelszót. Lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra. A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint, ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia.

A termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát, Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie.

Az általunk forgalmazott termékek nagy része kézzel készített termék, emiatt a képek látható termék, apróságokban eltérhet a rendelt terméktől. Itt leginkább a színekre és a rajzok apróbb részleteire kell gondolni.

A termékek lehetnek „Elérhető”, „Raktáron lévő” és a „jelenleg nem elérhető termékek”.

A webáruházban szereplő termékek képei és készlet-információi tájékoztató jellegűek és a valóságtól esetenként eltérhetnek. Alaphelyzetben csak olyan termékeket láthat az oldalon, melyek raktáron vannak és elérhetőek. Ha ez esetleg elfogyott, de után rendelünk azt feltüntetjük a termék mellett. Ha jelzi felénk, hogy érdekli Önt az a termék, amint elérhetővé válik, értesítjük Önt.

A készlet gyors változása miatt ritkán előfordulhat, hogy egyes termékek raktáron lévőként mutatkoznak, de a rendelés beérkeztekor már elfogytak. Az ilyen tévedésekért felelősséget nem vállalunk, a hiba felismerését követően tájékoztatjuk Önt.

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után a “Kosárba teszem” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges mennyiségű – terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékmennyiség is megváltoztatható.

A Kosár megtekintése

A vásárló a honlap használata során a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer lehetőséget ad a termékeket áttekinteni, törölni, módosítani tetszés szerint, vagy folytatni a vásárlást. Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

A rendelés áttekintése

A fenti szövegdobozok kitöltését követően a „Megrendel” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Vissza” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához.

A rendelés véglegesítése

Amennyiben a vásárló meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az általa megrendelni kívánt termékeknek, valamint a megadott adatok helyesen szerepelnek, úgy a „megrendel” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A vásárló a „megrendel” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Erre a pénztár oldalon is felhívjuk a figyelmet, és a beleegyezést be kell jelölni a rendelés véglegesítéshez.

Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek

  1. Hibás adatok megadása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig van lehetősége a rendelés módosítására, illetve az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például a rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rossz szállítási cím megadása.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokkal összefüggésben keletkezett bármely késedelemért, felmerült problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli, ezzel összefüggésben mindenfajta felelősségét kifejezetten kizárja, továbbá a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terhelheti az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek harmadik személy számára bármely, a Szolgáltatónak nem felróható okból hozzáférhetővé válik.

  1. Sikertelen adategyeztetés

A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a felhasználó adatai nem egyértelműek vagy valódiságuk kérdéses, a regisztráció során megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen felkeresheti a rendelést leadó felhasználót adategyeztetés érdekében. Bármely okból sikertelen adategyeztetési eljárás esetén a Szolgáltató jogosult érvénytelenítni a megrendelést egyidejűleg törölve a felhasználó regisztrációját.

  1. Rendelés lemondása

Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni az Szolgáltató számára. A hibás rendelés törlését vagy módosítását telefonhívással vagy e-mail útján jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé, azonban rendelést módosítani, illetve lemondani csak a rendelés feladásától számított 120 percen belül, a Szolgáltató honlapján megadott telefonszámon vagy a kezmuvek@gmail.com e-mail címen lehetséges.

  1. A vásárló felelőssége

A vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a szolgáltató jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani.

3.2. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

Fizetés Előre utalással

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

Kezdeményezett neve: Kézművek Galéria Kft.

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-47346730

Közlemény: online számla száma

Bank neve: ERSTE Bank

 

Fizetés a futárnak / Utánvét

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Fizetés a futárnak / Utánvét” fizetési módot.

Fizetés készpénzzel

Személyes átvétel esetén készpénzzel, ez az üzlethelyiségben lehetséges, amelynek a címe: 1051, Budapest Arany János utca 18.

Bankkártyás fizetés

A következő kártyákkal lehet fizetni: Mastercard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi)

Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhozszállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés az ERSTE biztonságos szerverén és felületén keresztül történik, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Szolgáltatóval szerződésben álló Erste weboldalán történő bankkártyás fizetés során használt banki adatok illetéktelenek részére hozzáférhetővé válásából eredő károkért. Az originart.hu nem fér hozzá az ott megadott azonosítókhoz, számlaegyenlegekhez semmilyen módon.

3.3. Átvételi módok

Futárszolgálat

A futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket, ahol azt helyben, személyesen veheti át. Jelenleg a Magyar Postával állunk szerződésben, mint csomagküldő cég.

Személyes átvétel

Személyes átvételre csak az üzlethelyiségben van lehetősége, hétfőtől péntekig 10 óra és 18 óra között.

Csomagpont

A Posta oldalán található csomagpontok közül válaszhat, ahová a futár odaviszi és Ön egy megadott időn belül átveheti.

 

4.1. A rendelés véglegesítése

Amennyiben a vásárló meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint, adatai helyesen szerepelnek, úgy a „megrendel” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek a szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a vásárló minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a vásárló által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint és ez fizetési kötelezettséget von maga után. A vásárlót az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a vásárló ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az szolgáltató, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól. A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. A vásárlónak bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben a vásárló azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben a vásárló a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

4.2. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A visszaigazolás tartalmazza a várható feladási határidőt. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

4.3.Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő törvény szerint a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. A szolgáltató a rendelést kevesebb, mint 5 munkanap alatt teljesíteni kívánja. Amennyiben ezt a határidőt nem tudja vállalni, feltétlenül jelzi ezt a vásárlónak. A megrendelés teljesített állapota (az összekészített csomagot a futárszolgálatnak/logisztikai partnernek átadtuk) után zárul. Az élő szerződés értelmében a csomagot át kell vennie, utánvét esetén annak ellenértékét ki kell fizetnie. A 14 napos visszaküldési jog is ezután érvényesíthető. Ha nem veszi át a csomagot, az szerződésszegésnek minősül, és fizetési meghagyást kezdeményezhetünk.

4.4. Termékhiány

Ha valamelyik termék nem áll rendelkezésére és nem beszerezhető, a szolgáltató köteles erről a vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni.

Webáruházunkban a gyors fluktuáció miatt előfordulhat, hogy abban a pillanatban amikor Ön rendel, valamelyik másik üzletünkben épp elfogy az a termék, így nem tudjuk kiszállítani. Ilyenkor azonnal tájékoztatjuk a termék állapotáról és három opciót ajánlunk fel Önnek: Egy hasonló terméket, ami a rendelt termékhez hasonlít, berendelünk a termékből a művészektől, azonban az elkészülési időt ki kell várni, vagy pénzvisszatérítést ajánlunk fel ez esetben.

4.5. Az elállás joga

A vásárló és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

4.6. Panaszkezelés

Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén forduljanak bizalommal munkatársainkhoz, mert minden olyan esetben, amikor a Vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás áruk cseréjéről. A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Telefon: 0613022162

E-mail: originart@originart.hu

A csomag átvételét követően, úgy elvárható határidőn belül (24 órán belül) fényképpel jelezheti a Szolgáltatónak a hibás terméket, amit a Szolgáltató a fentiek figyelembevételével korrigálhat.